bismillah

Thursday, March 24, 2011

AKU

.

aku yang bermuka serius..
tidak bermakna aku orang yang tegas dalam semua hal..
tidak bermakna aku yg tidak boleh dibuat gurau
tidak bermakna aku tak friendly
tanyalah mereka yang mengenali aku

aku yang berhati keras..
tidak bermakna didalam hati ku tiada sifat penyayang..
tidak bermakna aku tidak ada sifat "caring"
tidak bermakna aku tidak boleh dibuat runding..
cubala mengenali aku sebagai sahabat

btw "don't judge book by its cover"


p/s : terima kasih kepda mereka yg memahami aku,senior2 yg begitu ambil berat. dan yang paling penting, terima kasih kepada mereka kerna sentiasa ada disaat aku memerlukan mereka. TERIMA KASIH ya ALLAH menganugerahkan sahabt kepada hamba mu ini. :)

p/s 2 : perjalanan dakwah banyak mengajar aku apa itu mehnah dan tribulasi yang sebenr. TERIMA KASIH SEMUA

.

No comments: