bismillah

Tuesday, December 11, 2012

MR Xperia

Alhamdulillah.
Saya sudah 4 hari saya hidup tanpa beliau.
4 hari hidup saya galau, xkeharuan, depress
ya jujur saya katakan saya memang bergantung pada beliau
selama 1 tahun 8 bulan saya bersama beliau
banyak kenangan. Even saya down saya akan curhat pada beliau
even saya malas nak balas sms orang lain, whatsapp orang lain
beliau tetap jadi pengerat ukhwah dengan orang lain
Mungkin ada hikmah kenapa Allah ambil beliau
Tersimpannya kenangan saya dalam diri beliau
diary, video sahabat, gambar adik2, file2 daurah
segala2 nya tersimpan rapi
tanggal 8 dec, beliau diambil orang lain
Mula2 menyedari kehilangan beliau. Saya redha
hari ke 2. Saya jadi xkeharuan tanpa beliau
macam mana saya nak hubungi orang tanpa beliau?
semua nombor penting ada dengan beliau.
Allah! 3 hari saya jadi stress tanpa beliau
Nombor adik2, akhwat2 di indon dan di malaysia dan yang paling penting no. patient
selama 3 harilah saya rasa da give up
tambahan masalah coas yang makin bertambah
Alhamdulillah suatu malam Allah tegur saya dengan satu lagu
dan hati saya cepat2 berkata "Siapa Allah sebenarnya dihati kau"
saya terduduk. merenung masa lampau saya
saya terlalu bergantung pada MR Xperia
bukan bergantung tapi memang saya memang sangat sayang beliau
Mr Xperia itu hadia dari orang yang saya sayang
tambahan key chain pada mr X adalah pemberian akhwat terchenta
memang saya sangat sayang pada mrX.
saya cakap dengan mak. Even orang nak bagi saya enset mahal sekali pun.
Sya tetap mahu mr X
Takdir Allah menentu segala2nya
Allah ambil balik nikmat yang membuat aku lalai
Syukur ditegur oleh Allah.
saya redha dan ikhlas
dan kini saya xnak berenset buat masa sekarang
mungkin disebabkan saya sibuk menguruskan dunia coass dan siasah
saya lalai dgn dakwah saya
Hikmah yang Allah bagi.

p/s : 2 hari saya tidak ke coass tuk mencari2 hikmahnya. Untuk mencari diri saya yang sebenar. Alhamdulillah ketemu jua. 2:216. Pengobat lara


No comments: