Thursday, October 30, 2008

MASA....

salam perjuangan..semalan saya ym dengan kak mardiah..tidak ku lupa kata2 nyer..kata2 nasihat kata2 semangat..ALLAH memuliakn islam..barang siapa ynag memuliakn islam maka ALLAH akan muliaknnya..jadi sesiapa mahu mendapat kemulian n keredhaan ALLAH maka jangan lah mengeluh setiap pekerjaan yang melibatkn dakwah dan islam..saling muhasabah diri..betul juga..kadang 2 banyak juga yang saya kejar tapi xpernah related dengan dakwah atau islam..sebab 2 kadang2 saya rasa disisihkn..rasa keseorangan..hubungan saya ngan ALLAH makin regang..kadang2 saya salah kan keja yang xmendatang kan hasil..kerja bodoh ke??kerja dakwah adalah keja bodoh..biar betul??2 waktu kepala saya x siumaan..kepala tengah rusing..yelah seminggu ini saya memang busy..ngan report..ngan asigh..kadang kerja islam yang harus di siapkan taruk kat belakang..last2 minit kene buat kerja sorang2..nobody care..nobody help..2 lah tangguhkan lg kerja lg..kadang minggu ini memang xder masa..kadang2 teringin nak ada 36 jam sehari..cam nak kiamat jer..nauzubillah..amal xcukup lg nie..yelah tido hanya 4 jam..ngan lab lagi..dah ler kelas dari pukul7 sampai pukul4..balek dah pukul5..capek dong..susah gak nak cari kawan yang satu fikrah ngan kita..yang faham apa yang kita nak..rindu saat kat matrik..yelah semua saling membantu..xrase penat sangat..tapi sekarang semua kene depend diri sendiri...dah xde orang nak ingat kan..teringat kata2 abg taufik..semua sahabat yang dah masuk kampus akan teringat ukhwah kat matrik..sebb cabaran di kampus lagi mencabar..juz bergantung iman seseorang 2 sama ada lepas atau x cabaran 2..kadang2 macam xpercaya jerk kata2 abang taufik..tapi sekarang dah dapat rase kebahangan cabaran 2..

No comments: