Thursday, May 14, 2009

jom pi!!

salam perjuangan tuk semua..minggu ini pkpmi-cm ,mengadakan solat hajat dan dialog terbuka untuk semua pelajar-pelajar malaysia di medan..program khas untuk anda..rasa rugi jika tak pergi..segala kemusykilan tentang pertubuhan pkpmi-cm boleh lah diajukan soklan pada hari tersebut..klu anda ada maslah yang tersembunyi jangan segan silu untuk meluahkan masalah itu pada kami..so apa tunggu lagi..nantikan dialog perdana,open house dan solat hajat..exam pun nak dekatkan..so apa lgi nie lah tyme tuk kita dekatkan diri pada ALLAH supaya segala usha yang kita dah wat diberkati pada ALLAH..dun wori makan disediakan..rase rugi xdtg..jom datng..jadikan pkpmi-cm tempat rujukan anda dan tempat luahan maslah..kami pkpmi-cm sedia membantu anda dari pelbagai aspek ..insyaALLAH..kebajikan anda akan kami jaga..sebarang pertanyaan boleh diajukan kepada ajk pkpmi-cm..

"gembleng kekuatan pasakkan keilmuan"

date : 16 mei 2009

tempat :mess polonia 

masa : 6.30-9.00 malam


salam perjuangan..



p/s : rase rugi saper xdtg..byk bende akan dimanfaatkan dlm progrm tersebut..jom..

4 comments:

mutasyabiha said...

sajer jer ek.. da tau aku x leh gi sna, ader dipromote sumer orang..

qamarunnajmi said...

to mutasyabiha
ko bukn demm kew
sempt tul erk jengah blog

mutasyabiha said...

ak demam.. ader tenaga lg.. ko cakap ak merepek aper??

hidayah itu petunjuk : ) said...

k.sau bila nak balik?
dayah di library usim ni...
balik sama2 nanti...
hp dayah jgn lupa belikan...