bismillah

Tuesday, August 10, 2010

ahlan ramadhan~




hari ini permualaan segala2 nya.
bertemu dengannya membuat hatiku tenang..
setahun sekali berjumpa dengannya..
usah bercakap pasal kerinduan kerna kerinduan ku padanya sungguh menggamit naluri..
menghitung dan terus menghitung..
tidak sedar dia semakin menghampiriku bukan aku yang menghampirinya..
bersediakah aku bertemu dengannya..
resah..makin resah
persediaan..?
aku akui terus hanyut dengan kesibukan duniawi..
kerna dia la..aku sempat menggapai pohon keampunan sebelum lemas dalam lautan yang penuh gelora yakni lautan duniawi..
sungguh ALLAH masih menyayangi aku..
aku diberi kesempatan untuk bertemu dengannya..
aku tersedu2 mengenang dosa2 ku yang lalu..
merintih..
merayu..
agar diampunkan dosa2 yang lalu..
tolong aku ya ALLAH..
jangan pinggirkan aku..
damaikan hati ku..
lahirkan rasa cintaku padaMU..
dalamkan cintaku padaMU..
sungguh aku hamba yang hina ya ALLAH..
terima kasih ya ALLAH beri peluang untuk aku membuat persedian..
bertemu dengannya..
sebagai bekalan untuk aku di akhirat..
ahlan ramadhan..
aku sangat menunggumu..

~terima kasih ya ALLAH~

P/S : maaf saya akui saya malas nak update blog ekoran masa..
p/s 2 : selamat berpuasa pada semua umat islam n para blogger..

No comments: