bismillah

Sunday, July 3, 2011

bersama dia..

.

bersama si dia..
membuatku berasa geram..
enset ku selau hilang..
dan bersama dialah duet saya asik habes..
kerna dia adalah nabihah..my sis

genap 2 minggu saya di rumah..
tiada yang harus dibanggakan..
dan 2 minggu ini la membuat saya berkeputusan beralih ke dunia jahitan..selamat tinggal dunia masakan..
memaang xboleh mengalir darah masakan..hanya yang pro menjahit..cehh..prasan!
baju kurung yang pertama dijahit oleh saya tyme umur 13 tahun..wooww amazing..^^
minggu terakhir mungkin saya dirumah pas tu cabut tempat biasa..



caramel guna susu cair..



guna susu pekat..sgt manis..menyesal buat guna susu pekat..gara2 abah yang suka caramel godeh je apa yang ada kat dapur..




apam buat tyme budak2 usim balik..keras sebb baking powder abes..buat guna bikarbonat..da agak da akan keras..xpela janji habes




pavlova..datz my feveret..tapi guna resepi cik biha..lama plak masak..da kata guna la resepi cheq..xdengar..




budak ni asik merajuk..tiap2 minggu lawat dia..manja bebenau..senang kalau nak suh dia menangis..korang cite kat dia semua adik beradep balik pas 2 buat gathering malam2..makan2..gelak2..kompem dia nangis..terpkse la buat surat bawa dia lari..kakak ko yg la kne setelkan..


.

No comments: