bismillah

Wednesday, July 13, 2011

cuti..

.

macam2 aku buat tyme cuti..cuma satu aku sedih hati..xdapat jumpa sahabat2 matrik tyme bersih n kt klang..sebb aku bukannya boleh keluar macam biasa..ada tiket 2 nak keluar..tiket da la mahal

last week sempat buat cheese tart n moist choclate cake dgn bantuan pembantu2 yang diimport. Tapi xlayaklah la nak jadi macam chef hanieliza sampai kan aku da kena sound. La kata ko da fed up dengan dunia masakan.Hakhak. Hanya trick sahaja sebab da ada orang puji aku. Bukan senang orang nak puji aku. *syok sendiri*


  

cheese tart. MEMANG SEDAP. Kalau bukan masa 2 aku tengah "sedih" mesti da licin aku kerjakan. Nasib kakak korang ni baik hati




sebelum dibakar




selepas dibakar dan diletak topping..part ni aku suka

apa2 aku sangat suka bila besday orang. Sebab boleh baking2. Terima kasih pak google kerana mensupport saya. N hepi besday mak dik (BBF)


bile aku DATING

aku sms kt BF baru..
aku :"u sampai jam berapa sok"
BF : "jam11"
aku : "ok bang..jangan lambat"

Semangat berkobar2 nak gi jemput BF kat melaka sentral. Almaklumla naik bas. Tibanya di melaka sentral. Ada budak sekolah melintas depan aku. aku xhairan sangatlah sebab yang lalu 2 BF aku..my lil bro yang blja kat usim. Dalam hati awatlah ko pakai baju macam budak sekolah penat je kak sau jemput ko dari melaka central. Sempena meraikan kepulangan dia, maka kakak ko ni berhati baik nak belanja ko hari ni. AIS krim mcD.





ais krim 4 hinggit 2





budak sekolah USIM. 


musafir

da lama duk umah maka bermula la perjalanan aku sebagai musafir di bumi KLANG. B4 g klang lawat sekolah dulu. Wow sangat cantik!!terima kasih cikgu.



sekolah


anak2. Prasan x?der bantal busuk.isk2

Buat masa skang b4 jalan2 jdi baby sitter si kembau jap sebab mak dorang g kursus. Syok jaga dorang sebab boleh kantoikan dorang. hak2.  

aku :  "hari ni nak makan apa?" 
kembau : "makan apa2 je"
aku : "ok kak sau masak nasi goreng ok?"
kembau : "xnak la nak makan ais krim "
aku : "amboi2 cakap td apa2 je boleh makan"

p/s : enset saya nie xde nomor mesia kalian. Kalau miskol 3x saya kol balik. Kalau miskol2 saya xkol balik. Almaklumlah penganggur terhormat save kredit. Pas 2 msj 2 bg nama skali. Nanti igt orang bangla nak ngorat saya :). Memang sah2 la saya xreply
p/s 2 : andai saya teremove fb anda mohon di add balik sebab xprasan atau teremove ke..
p/s 3 : saya da gemuk..:(

.

dan jangan lupa manfaatkan cuti anda dengan baca buku2 tarbiyah.~al alaq: 1~



.

No comments: