bismillah

Friday, March 9, 2012

dan AKU



aku masih merangkak
menuju cintaNYA
menuju jalan dakwahNYA
dan aku masih keliru
dimanakah destinasiku kelak
tuhan
bantu aku, tolong aku, teman aku
saat aku duka
saat aku kecewa
kerna dek manusia ini
wahai tuhan
rintihan aku hanya untukMU
setiap langkahku kernaMU
maka tuhan
perbaharui niatku,ikhlaskan niat aku
bila saat manusia mengecewakan aku
dan aku mahu berdiri gagah
berlari kencang
tiada istilah merangkak dalam hidupku
optimis!
Ya..itu citaku. Itu targetku
jihad dalam jalan dakwahMU
moga itu bukan anganku
dan moga itu menjadi kenyataan
dan ketahuilah saat hati aku dirobek-robek
ada sinar yang memperbaiki hatiku
wahai tuhan manusia
aku sangat mencintai ISLAM kernaMU
matikanlah aku dalam jalan dakwahMU
moga semngat ISLAM dalam diri
tidak dibawa angin kejahatan
moga semngat ini bersemadi dengan nur dalam jiwaku


-qamarunnajmi-
-medan,sumatera utara-


p/s 1 : mood tengah spoil..tetibe ja..bonda ayahanda terima kasih memberi semangat..sayang semua..:)
p/s 2 : hari ini mencutikan diri. Dan saya cuba memahami orang disekitar saya. Moga ALLAH bagi kekuatan dalam diri saya. Ya ALLAH jauhikanlah aku dari sifat bersangka buruk,hasad dengki, iri hati. Sayang saudara lebih dari diri sendiri.
p/s 3 : doing ERP. Stop. Akhirnya..hahaha

No comments: